רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רופא

בשנים האחרונות קיימת תופעה בה הטכנולוגיה הרפואית המתפתחת, המכשור וטכניקות המפותחות גורמים לרופאים רבים בתחומים שונים להקל ראש לתלונותיהם של חולים רבים. למי מאיתנו לא קרה שהוא הלך לרופא על מנת ליוועץ עימו בנושא מסוים ויצא משם עם הרגשה של זלזול וקלות דעת מצד הרופא? הרגשה זו הינה הרגשה נפוצה ביותר בקרב מטופלים רבים. החוק הישראלי מתמודד עם בעיה זו תוך הטלת חובת זהירות מצידם של הרופאים למטופליהם, רופא שיפעל בניגוד למבחן הרופא הסביר (מבחן המשווה את הרופא לרופא מן השורה,באותן נסיבות) ייתן את הדין על ידי סנקצויות חמורות נגדו.

נתקלת ברשלנות רופא?
הגעת לביקור אצל רופא ויצאת עם הרגשה לא טובה? יש על כך פיקוח. הדבר תלוי בסוג הרופא אליו פנית לייעוץ, אם מדובר ברופא אשר פועל מטעם קופת חולים מסויימת, ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור של אותה קופת חולים, ובמקרים מסויימים אף לפנות אל הנהלת הקופה. לחילופין, אם מדובר ברופא פרטי, ניתן להלין על שירותיו באגף פניות הציבור של משרד הבריאות הממשלתי. במקרים קיצוניים מומלץ להיוועץ עם עורך דין אשר מוסמך לנושאים אלה.

רשלנות רפואית- מגיע לך פיצוי
ישנם מקרים בהם רשלנות רופא גורמת לנזק של ממש, לעיתים אף לנזק בלתי הפיך. במקרים סוג זה לאותו נפגע קיימת עילת תביעת פיצויים, על מנת לקבל את מיירב הפיצויים בהתאם לקבוע בחוק, מומלץ להעזר בעו"ד מוסמך. חשוב להיעזר באדם מקצועי שעבר הכשרה מקצועית בתחום ולא בהכרח קורס סוכן ביטוח.

מפת אתר | צור קשר