רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עורכי דין נזקי גוף

התחום המשפטי הכולל בתוכו את כל הקשור לנזקי גוף הינו תחום הכולל נזקי גוף שנגרמו לאדם כתוצאה ממקרים הבאים: רשלנות רפואית אשר באה לידי ביטוי בטיפול לקוי של רופא בבית חולים, בחדר ניתוחים או במחלקה שיקומית, תאונות עבודה שהתרחשו כתוצאה מפגיעה שקרתה בשטח של מקום העבודה ובמסגרת של ביצוע מטלה הקשורה לעבודה שוטפת או בעקבות תאונות דרכים קלות או קשות אשר התרחשו במהלך המצאות ברכב. הטיפול ההולם ביותר במקרים אלה הוא היוועצות עם עורך דין מוסמך אשר מתמחה בדיני נזקי גוף.

תביעות לפיצוים בגין נזקי גוף
אדם שניזוק במהלך תאונת דרכים, תאונת עבודה או כתוצאה מרשלנות רפואית רשאי להגיש תביעה על פי החוק. התהליך הינו תהליך מורכב ולכן יש צורך בהשכרה של שירותיו של עורך דין מנוסה ומקצועי. התחום של נזקי גוף הינו תחום אשר משלב בתוכו את דיני המשפט הרפואי ותחומים משפטיים נוספים אשר נלמדו בתחום לימודי משפטים. על התובעה החובה להוכיח את את הפגיעות בגופו ואת משמעותם לגבי התפקוד הבסיסי שלו במהלך יום יום. במידה והפגיעה גורמת לאחוזי נכות, גובה הפיצויים לנפגע עולה בצורה משמעותית.

תהליך התביעה בגין נזקי גוף
על התובע לצרף לכתב התביעה את חוות דעת רפואית אשר מספקת את מידע החשוב ומבהירה את התמונה הכללית לגבי מצבו הבריאותי של התובע. כאשר מדברים על נזקי הכוונה היא הן לנזקים פיזיים והן לנזקים נפשיים כך שבמידה והנפגע סובל מדיכאונות, חרדה, שינוים קיצוניים במצבי רוח, הדבר יכול לגרום לעילה לתביעה.

מפת אתר | צור קשר