רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונת דרכים אופניים

בשנים האחרונות עם העליה המתמדת במודעות לבריאות וכושר גופני, החלו אנשים רבים לאמץ את הנסיעה באופניים לתחביב קבוע ויש שהרחיקו לכת והפכו את הנסיעה באופניים למקצוע של ממש. הנהיגה באופניים מתבצעת למרחקים ארוכים ביותר בשני סוגים בעיקר, נהיגה בכביש ונהיגת שטח. לא משנה באיזה סוג נהיגה תבחרו הסיכון הגבוה להיפגע וליפצע פציעות גוף הוא גבוהה מאוד על אף המיגון שהחוק מחייב את רוכבי האופנים למגן עצמם. רוכבי הכביש אשר מבצעים את הנסיעה על ידי נהיגה בכבישי הארץ מסתכנים בפגיעות של רכבים ואילו רוכבי השטח עלולים להיפגע מנפילות ופציעות המאופינות לתנאי שטח.

תאונת אופניים- תאונת דרכים?
על פי חוק הפיצוי לנפגעי תאונות דרכים תאונה שאחד מצדדיה נוהג ברכב בלתי מנועי, התאונה לא תחשב כתאונת דרכים בהתאם לחוק זה. אך פיצויים לנפגע ינתנו בהתאם לנסיבות המקרה עד ידי קרנית או על ידי הביטוח הלאומי. בכל מקרה בו מגיע לך פיצוי בגין פגיעה בעקבות תאונת אופניים מומלץ ביותר להתייעץ עם עורך דין מוסמך בתחום התעבורה וכך תוכלו להבטיח לעצמכם את הפיצוי המיירבי.

בעת תאונת אופניים לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר למיצוי זכויותיכם החוקיות. ולשם כך מומלץ ביותר להתייעץ עם מייטב עורכי הדין. אין סיבה להסס צרו עימנו קשר ותהנו מהשירות הטוב ביותר במחירים המשתלמים ביותר.

מפת אתר | צור קשר