רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונת עבודה מהי?

באחת מנסיעותיי הרבות ברחבי הארץ, בדרכי לפגישת עבודה נקלעתי לתאונת דרכים לא קלה. הייתי מאושפזת כחודש בבית חולים ולאחר מכן במשך תקופה ארוכה סבלתי מכאבים מקומיים כתוצאה מאותו יום.באותם ימים הרגשתי לא בנוח על שנאלצתי להפסיד ימי עבודה ואף השתדלתי לעבוד מבית החולים על מנת שהכנסתי לא תפגע ואוכל לשלם עבור הטיפול הרפואי. השנים עברו, ידע הצטבר והיום אחרי שנים אני מבינה שאני כעוד רבים לא ידעתי מהי תאונת עבודה.

אחריותנו- לדעת מהי תאונת עבודה 
תאונת עבודה מתייחסת לפגיעה שהתרחשה בזמן העבודה או כתוצאה מעיסוק בתחום מסויים כלומר מחלת מקצוע , לפי הגדרתן בחוק הביטוח הלאומי.חשוב לציין שתאונת עבודה מתייחסת גם לתאונות שקורות בדרך לעבודה וממנה.רבים האנשים שאינם מודעים לזכויותיהם על פי חוק ואינם יודעים מהי תאונת עבודה כפי שמוגדרת לפי חוק. לצערנו , גם רבים המעסיקים אשר לא יידעו את אותו עובד תמים שנפגע בזכויותיו.כל תאונה שלה קשר סיבתי עם העבודה יכולה להחשב כתאונת עבודה.

מהם זכויות נפגע בתאונת עבודה
אחרי שהבנו מהי תאונת עבודה חשוב לדעת מהם הזכויות של אותו נפגע. ביטוח נפגעי עבודה נועד לפצות על אובדן שכר או הכנסה בתקופה שאחרי פגיעה ובתקופה בה הנפגע לא היה כשיר לעבודה.כמובן שגם עלויות הטיפול הרפואי ונכות כתוצאה מפגיעה יובילו לתשלומים נוספים מצד המעסיק ומצד ביטוח לאומי.

מפת אתר | צור קשר