רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונת דרכים כתוצאה משתית אלכוהול

בשנים האחרונות מדינת ישראל פועלת על מנת לצמצם את מספרם הרב של ההרוגים בתאונות הדרכים. במסגרת מלחמה זו הוחלט לשים דגש על מיגור המקרים של תאונות שקורות כתוצאה משכרות. בני הנוער וצעירים מהווים את הקבוצה הדומיננטית ביותר לנהגים שעולים על ההגה תחת השפעת אלכוהול. נהג שתוי מתקשה לאמוד את שיווי המשקל, מרחק או מהירות, תגובותיו איטיות יותר וכושר ריכוזו לקוי. כתוצאה מכך, נהיגה תחת השפעת אלכוהול מהווה סכנה ממשית למעורבות בתאונות דרכים.

מלחמה בנהיגה בשכרות
החוק במדינת ישראל קבע כי רמת האלכוהול בדם של הנהג העולה על 0.05 אחוזים אסורה. המשטרה, באמצעות בדיקת הנהגים על הכבישים בייחוד בסופי השבוע פועלת בכדי לאכוף את התופעה המדאיגה. חשוב לזכור כי ניתן לשתות אולם כששותים יש לעשות זאת בחוכמה. אפשר להנות מכוסית יין או בירה בתנאי שממתינים מספר שעות לפני שמתחילים לנהוג. קחו אחראיות על עצמכם והאנשים הסובבים אתכם וכך תמנעו מלהיות מעורבים בתאונת דרכים.
מידת אלכוהול חורגת מהרגיל

שתיה של כוס בירה, כוסית של ויסקי או שוט וודקה, שוות בערכם של האלכוהולי. כל אחד מהם נחשב למנת אלכוהול בעלת אחוז גבוהה מאוד של כהל, ולכן סוג השתייה אינו משנה לחלוטין. וזאת למרות ריכוזי האלכוהול השונים, המשקאות משכרים באותה מידה ועלולים להביא לנזקים ולתאונות דרכים רבות. פנו אלינו ותקבלו יעוץ משפטי מעורך דין תעבורה המתמחה בנזיקין. מיומן ומקצועי בגוון רחב של נושאים!

מפת אתר | עורכי דין |  צור קשר