רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עצות למניעת תאונות דרכים

תאונת דרכים בבסיסה הינה תאונה שארעה תוך מעורבות של כלי רכב בה, הן בשעות נסיעה והן בעת כניסה ויציאה מחנייה ובזמן החנייה עצמה. תאונות הדרכים דינן כמגפת העולם המודרני, כאשר אלה קוטלות מדי שנה כ-1.2 מליון איש ברחבי העולם וגורמות לפציעתם של עשרות מליונים נוספים. במקרה של פגיעה באמצעות רכב מנועי, זכאי האדם הנפגע לפיצוי על פי חוק, אך למול קבלת פיצויי נכות בגין פציעה- אין ספק כי מניעתה של התאונת דרכים מלכתחילה הינה המטרה האידיאלית. 

כיצד יכול נהג הרכב למנוע תאונת דרכים?
ובכן, ייתכן ורבים יופתעו לגלות עד כמה פשוט למנוע את רוב רובן של התאונות דרכים הקטלניות ביותר, כאשר אחת הדרכים הפשוטות ביותר והאפקטיביות ביותר הן הקפדה על נהיגה במצב ערות מלא, ללא כל השפעת אלכוהול וחלילה סמים. הדבר יבטיח נהיגה בטוחה, תוך מילוי חוקי התעבורה באופן מקסימלי והתחשבות בתנאי הכביש והתנועה. חשוב להדגיש כי אין להסיט את המבט מהכביש במהלך נהיגה אף לרגע, שכן אותו רגע אחד עלול לגבות את חייו של אדם. כמו כן, מומלץ להשתמש באמצעים טכנולוגיים שונים המובנים למניעת תאונות, כגון בקרת סטייה מנתיב, חיישנים להכנת הרכב לקראת מצב תאונה ועוד.

כיצד יכול הולך רגל למנוע תאונת דרכים?
תפקידו של הולך הרגל במסגרת התופעה ששמה תאונות דרכים מסתכם בשמירה מקסימלית על ביטחונו האישי. כך, יש לציית באופן מלא לשלל חוקי התנועה השונים, תוך הקפדה על מעבר כבישים במעברי חצייה ובאור ירוק; אך כאן יודגש כי אור ירוק אין משמעו ביטול הסכנה- שכן לכל אורך חציית הכביש על הולך הרגל להיות ער לעברייני תנועה העלולים לפגוע בו בעת נהיגה. בנוסף, מומלץ שלא לנוע בבגדים כהים בשעות הערב בכדי להבטיח את הבחנתם של נהגים בהולכי הרגל השונים.

למידע נוסף על תאונות דרכים פנו אלינו דרך דף הצור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | עורכי דין |  צור קשר