רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות קטנוע

תאונות דרכים שבהן מעורב קטנוע מלווות במרבית המקרים בנזקים רבים ופציעות קשות, כאשר אלה מתרחשות משלל סיבות כשהעיקריות הן החלקה, פגיעה במכשולים על הכביש ואובדן שליטה על כלי הרכב. על פי נתוני משרד התחבורה, מרבית תאונות הדרכים הקטלניות מערבות רכב דו גלגלי, כאשר בהשוואה לאופנוע, שהינו יציב ומאפשר נסיעה מהירה באופן יחסי לרכב דו גלגלי, רבות יותר הן התאונות שמתרחשות בעת נסיעה על קטנוע. עם זאת, יודגש, כי במקרים שבהן נעשית תאונה על אופנוע- זו תהיה קטלנית יותר מתאונת קטנוע במרבית המקרים.
איך מבטחים קטנוע?
חברות הביטוח שביטחו בעבר את רוכבי הקטנועים והאופנועים בפוליסת חובה, הגיעו להבנה שמדובר בביטוח שאינו רווחית בהשוואה למספר תאונות הקטנוע וחומרתן. בכדי שלא להותיר את ציבור רוכבי הדו גלגלי מחוסרי ביטוח, מבטחת אותם כיום חברה בשם המאגר הישראלי לביטוחי רכב, ובכינויה המוכר יותר- הפול, כאשר לכלל חברות הביטוח ישנו חלק בה. כך, לכל רוכב קטנוע אשר נפצע בתאונת דרכים, ישנה הזכות לקבלת פיצוי מחברת הביטוח, בהתאם לגובה הנזקים וחומרתם. 
מה יש לעשות במקרה של תאונת קטנוע, בכדי להבטיח את קבלת הפיצויים המתאימים?
בראש ובראשונה יש להדגיש, כי בעת קבלת פיצויים בעקבות תאונת קטנוע אין כל חשיבות לשאלת האשמה, כך שכל נהג שנפצע במהלך אירוע שכזה זכאי לקבלת סכום הפיצוי המתאים כחוק. בכדי לקבל פיצויים בגין נזקי גוף בעת תאונת קטנוע, יש לוודא קיומה של עדות משטרתית באשר לאירוע, הכוללת את פרטי הנפגעים ותיעודם הרפואי. כמו כן, במקרים שבהם נגרם נזק לקטנוע יש להצטייד בדו"ח של שמאי מוסמך או לכל הפחות בצילום הנזקים, בכדי לאמת את התרחשות התאונה. כמובן שיש להיעזר בעורך דין תעבורה מומחה בתחום דיני נזיקין טרם הפתיחה בהליך משפטי ובמהלכו, וזאת בשביל להבטיח את מיצוי הדין ואת סכום הפיצוי האידיאלי.
למידע נוסף על תאונות דרכים פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם
מפת אתר | עורך דין מקרקעין |  צור קשר