רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פציעה בבית ספר

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים מתבסס על חוק חינוך החובה, ומכאן מדובר בפוליסה החלה על כל מי שהינו חלק ממערכת החינוך וזכאי לחינוך חינם על פי החוק. יצוין, כי ביטוח תלמידים "מכסה" כל תאונה הנגרמת לילד בעת שהוא משוייך למוסד חינוכי כלשהו, גם כאשר הפציעה עצמה כלל לא התרחשה בשטח בית הספר או נגרמה במסגרת פעילות בית ספרית. במאמר זה נרחיב אודות מספר פרטים חשובים בנוגע לפציעת תלמיד בעת שהותו בבית הספר.
באילו מקרים זכאי תלמיד לקבלת פיצויים עקב פציעה בבית הספר?
תלמיד זכאי לקבל פיצויים עקב פציעה בבית הספר במקרים שבהם היה מעורב בתאונה פיסית ובלתי צפויה, אשר כתוצאה ממנה נגרם לו נזק גופני- כלומר נכות חלקית או מלאה, זמנית או קבועה, או חלילה מוות. יש להדגיש, כי תלמיד זכאי לפיצויים מחברת הביטוח גם כאשר לא מוכחת אשמת בית הספר בתאונה. כמו כן, רשאי תלמיד להגיש תביעת אחריות כנד האחראים לתאונה, הן כשמדובר בתלמיד אחר והן כשמדובר בבית הספר, בלי שזכותו לקבל את הפיצויים המתאימים מתוקף פוליסת הביטוח שלו ייפגעו. 
כיצד נקבע גובה הפיצויים הניתן מחברת הביטוח עקב פציעה בבית הספר?
גובה הפיצויים הניתן מחברת הביטוח נקבע על פי רמת הנכות שנגרמה לו, בהתחשב בסוג הפציעה ובאם הינה קבועה או זמנית. על פי חוק נקבעו סכומי כסף מקסימליים הניתנים לתלמיד בעת פציעתו, אך לעיתים קרובות מדובר בסכומים חלקיים בלבד ועל כן מומלץ להגיש לצד תביעת הביטוח גם תביעת רשלנות כנגד האחראים לתאונה. בכל מקרה, יש להיוועץ בעורך דין טרם הגשת התביעות ולהיעזר בשירותיו גם במהלך הדיונים בבית המשפט, בכדי להבטיח את מיצוי הדין בצורה הטובה ביותר.
למידע נוסף על רשלנות רפואית פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם
מפת אתר | צור קשר